طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره ی نود و چهار ( یک پست داغ داغ )

1394/7/9 1:21
نویسنده : مامانش
589 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم از وبلاگ خارج میشدم  که چشمم به قسمت سن شمار افتاد و دیدم نوشته :

.: طنین تا این لحظه ، 4 سال و 6 ماه سن دارد :.

 

فرشته کوچولوی  بی نظیر من ، عشق قشنگ مامان ، نفس من ، قلب من ، زندگی من

عاشقتم

 

چهار سال و نیمه گی ت مبارک  

جشنجشنجشنجشنجشنجشن

 

خدا رو شکر برای بودن

خدا رو شکر برای داشتنت

خدا روشکر برای وجود ارزشمند و خاص و بی نظیرت

خدا رو شکر برای بی همتا بودنت

خدا رو شکر برای سلامتی ت

خدا رو شکر برای همه چیز

 

خدای مهربونم خیلی دوستت دارم و شکر میکنم درگاهت رو که تا اینجای مسیر ،من و خانواده ی ارزشمندی رو  که بهم هدیه دادی ، در آغوش خودت پیش آوردی ، با تمام وجود می خوام همین طور در کنارمون باشی و ما رو در مسیرهای صحیح هدایت و همراهی کنی. 

سپاس که هستی .همینبغلمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (0)