طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره هشتاد و هفت( دخترک خلاق من )

1392/6/28 15:57
نویسنده : مامانش
565 بازدید
اشتراک گذاری

خلاق کوچولوی مامان سلام سلام

خیلی برام جالبه ،با اینکه تا حالا آب رنگ نداشتی و ندیدی .

ولی بارها موقع نقاشی ،اگر آب دم دستت بوده ، نوک مداد رنگی ها رو توی آب زدی و روی کاغذ کشیدی و اصرار میکنی که من هم انجام بدم. 

فدات بشم الهی عشق مامان

 

از سفر ویلاشهر که توی پارکها تعداد زیادی بچه های کوچیک و بزرگ رو در حال اسکیت سواری دیدی،علاقه ی خاصی به اسکیت پیدا کردی و تا حالا چندین بار ازم خواستی برات اسکیت بخرم.

و گاهی به من یا بقیه می گی :" من بزرگ بشم ، مامانی برام اسکیت می خره"

چند روز پیش کیسه ی سیب زمینی هام رو روی زمین خالی کردی و باهاشون بازی می کردی ، دوتاش رو کنار هم گذاشتی و سعی می کردی یکی از پاهات رو بگذاری روش و توسط اونها راه بری ، یک جوری با پات قلشون بدی و باهاشون جلو بری ،بعدم با خنده بهم گفتی :" مامان ببین اسکیت دارم، اینا مثلا اسکیت "

 

گاهی واقعا ً نمی دونم در مقابل بعضی از شیرین زبونی هات چه واکنشی نشون بدم.

فقط می پرم و می چلونمت و بوسه بارونت می کنم و قربون صدقت می رم.

عاشقتم عروسک باهوشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)