طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره پنجاه و شش(بازی با دستمال کاغذی)

1391/4/27 13:28
نویسنده : مامانش
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

طنین مامان ، شما  کلی از بازی با دستمال کاغذی لذت می بری ، دلت می خواد یه بسته دستمال کاغذی بگذارم جلوی دستت  و شما همه رو یکی یکی بیرون بکشی و بعدم شروع کنی به تمیز کردن خودت و فضای اطرافت با اون دستمال ها .

غیر از اینا ، دستمال رو روی بینی خودت می گذاری و یه صدایی ایجاد می کنی ،یعنی اینکه داری بینی ت رو تمیز می کنی !!! خیلی بلایی عزیز دلم.

خلاصه منم از این علاقه ات بهره بردم و یه بازی درست کردم. یک جعبه ی خالی دستمال کاغذی داشتیم که اتفاقا ً خیلی قشنگ بود ، روی آن تصویر یک عالمه میوه بود ، اولش میوه ها رو بهت نشون دادم و اسماشون رو گفتم ، خیلی دوست داشتی ،اسم هایی رو که بلد بودی رو هم تکرار می کردی. مثل :جیجه  یعنی گوجه ،انور  یعنی انگور  و یه کلمه هم واسه خیار داری که الان دقیقا ً یادم نمیاد.

خلاصه بعد از معرفی میوه ها ،رفتیم سراغ بخش دوم بازی ، در مرحله بعد من یک سری روزنامه رو در  قطعات کوچیک بریدم و گذاشتم توی جعبه که شما اونا رو به جای دستمال کاغذی بیرون بیاری !!!! البته لا به لاشون یکی ،دو تا دستمال کاغذی هم گذاشته بودم.

شما هم استقبال کردی ،البتتتتتته به نظر می اومد به اندازه بیرون کشیدن دستمال کاغذی واست دلچسب نبود ،ولی بازم خوب بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)