طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

راز دونه شماره پانزده ( شاید یکی از فرداها روح یکی از ماها بالدار بشه)

1391/4/29 1:24
نویسنده : مامانش
531 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ، دلم گرفته ، خیلی زیاد. می دونی چرا ، چون این روزها دائم خبرهای ناراحت کننده شنیدم. یکی ،دو هفته پیش یه مامانی دختر حدوداً دو ساله خودش رو از دست داد و دیشب پسره عمو وحید و خاله شهین تو سن 14-15 سالگی ، بعد از 4 روز که در کما بود ، خدا دو تا بال به روحش داد و اونوقت روحش با کمک اون بال ها پرواز کرد و رفت به یک جای خیلی خوب و مامان و باباش رو تنها گذاشت.

دلم واسه دل پر درد مامان و باباهاشون پر درده.به اونا که فکر میکنم دلم پر از غصه و ترس میشه . ترس از فرداها ، ترس از فردایی که من باشم ولی روح تو هم بالدار بشه و از پیشم بره ، یا ترس از اینکه تو کوچیک باشی و به من نیاز داشته باشی ،و خدا به روح من بال بده ، یا اینکه روح بابایی ، یا ....، بالدار بشه و ازمون دور بشن . خیلی می ترسم ، می ترسم تحمل این دوری ها رو نداشته باشم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yasi
14 مهر 94 1:17
سلام خیلی دختر نازی داری خداحفظش کنه ،گلم میخاسم بپرسم تو بارداری چی خوردی واسه رنگی شدن چشای نی نی ،یا اینکه خودتون یا شوهرتون چشم رنگی هستید ،اگه راهنمایی کنی ممنونت میشم ،مرسی
مامانش
پاسخ
ممنونم لطف دارید. راستش نه هیچ کدوم از اعضا خانواده من و همسرم چشمهای رنگی نداریم. برای رنگی شدن چشم های دخترم اقدام خاصی هم نکردم.یعنی اصلا بهش فکر هم نکردم. ولی چون از هر دو طرف در نسل های پیشین مون چشم رنگی داشتیم، دختر خوش شانس مون هم چشمهاش رنگی شد در کمال ناباوری ما.