طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره هفتاد و پنج (دست راست ،دست چپ و یک ،دو ، سه و ....)

1391/9/25 2:34
نویسنده : مامانش
385 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

فدات بشم که اینقدر باهوشی.

هر وقت شما و بابا رو با هم تنها می گذارم و می رم کلاس زبان یا کتابخونه ، وقتی برمی گردم می بینم،بابای مهربونت یه چیز جدید به دختر باهوش و دقیق و حرف گوش کنش یاد داده.

 

دراین هفته شما دست راست و چپ و پای راست و چپ را یاد گرفتی.واقعا ً فوق العاده و باور نکردنیه . چون من تو این سن و سال بازم گاهی پیش میاد راست و چپم رو قاطی میکنم . اونوقت شما دختر باهوش علاوه بر اینکه جهت دست و پای خودت رو درست تشخیص می دادی ،دست راست و چپ بابا رو هم که مقابل شما نشسته بود،به درستی تشخیص می دادی . عاشقتم باهوشکم.

 

غیر از این شما در این هفته شمردنت هم خیلی پیشرفت کرد و یاد گرفتی اعداد رو به کمک ما بشماری که تو این زمینه بابا خیلی کمک کرد و باهات کار کرد. الان وقتی شروع کنیم به شمردن یه شماره که بگیم ،شماره ی بعدی رو شما می گی .

یک . دو . سه . چار. پنج.شیش. .....

عاشق  عدد "9 " هستی . فدات بشم ،انگار با عدد روز تولدت ارتباط برقرار کردی. چون گاهی هر چی می شماریم ،شما فقط می گی "نه " ،"نه " البته با خنده ، یعنی مشخصه که داری ما رو بازی می دی خوشکلکم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین مامان روشا
2 دی 91 1:46
سلام عزیزم . الهی دختر زیبای دارین ماشاالله باهوشم هست. وبلاگ خوبی دارین لذت می برم نوشته هاتون رو که می خونم.به ما سر بزنین


ممنون که تشریف آوردید . خوشحالمون کردید.