طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره پنجاه و پنج( اعضاء بدن )

1391/4/27 1:38
نویسنده : مامانش
359 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان ، تو خیلی باهوش و زرنگی

می خوام برات بگم الان که تو پانزده  و نیم ماهگی هستی ، چند تا از اعضاء بدنت رو می شناسی .

شما این اعضاء رو می شناسی ، که البته طی یک فرایند 2-3 ماهه یادشون گرفتی ،راستش تنبلی کردم و همون موقع که هر کدوم رو یاد گرفتی ، ثبت نکردم ،و راستش الان دقیق نمی دونم هر کردوم رو کی یاد گرفتی . ببخشید مامانی جون.

دست : دستات رو تکون میدی

پا : به سمت پاهات اشاره میکنی

زبان : این یکی رو خیلی دوست داری ،زبونت رو در میاری و کلی هم می خندی از این حرکت.

شکم:روی شکمت می زنی

مو:دست روی موهات میکشی

چشم:چشمک می زنی ،گاهی هم انگشتت رو فرو میکنی تو چشم مامان که چشم من رو هم نشون می دی (فدای انگشتای کوچولوی قشنگت)

گوش: دو تا گوشات رو میگیری و تو دستت می چرخونی

ابرو : جووووووووووون مامان فدای شیرین زبونیات که وقتی می رسیم به ابرو میگی "ابوووو" و ابروی خودت و من رو دست می گذاری.

لب : لبات رو جمع میکنی.

دندون : 6 تا دندون که بیشتر نداری فینگیل قشنگم ولی باز سعی میکنی ادای من رو در بیاری و مثلا ً دندونات رو بهم بزنی.

گونه : گونه های رو می گیری و میکشی (عاشقتم قشنگ قشنگا )

 

در ضمن معمولا ً همه ی موارد ذکر شده رو در مورد " نی نی " هم اشاره میکنی و نشونم می دی .

معمولا ً وقتی یک تصویر انسان یا حیوان می بینیم یا با عروسک ها و حیون های اسباب بازیت بازی میکنی هم سعی میکنیم اعضائ رو کار کنیم و خیلی ها رو یاد گرفتی ،مثل خرطوم فیل. (عاشقتم عسلی مامان)

 

و چیزی که توی این آموزش ها از همه چیز لذت بخش تره علاقه ت به یاد گرفتنه ، هر چیز جدیدی رو یاد می گیری ،دوست داری به هر کس میاد خونمون نشون بدی .

خیلی دوستت دارم  و دوست دارم که همیشه روحیه یادگیری همین قدر در تو قوی باشه ، حتی در سنین پیری (ان شالله )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)