طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره پنجاه و هفت(ددوون !!!!)

1391/4/29 1:43
نویسنده : مامانش
478 بازدید
اشتراک گذاری

اینی که نوشتم همون حلزونه خودمونه ،اما به زبون طنین خانمی.نیشخند

فدای تو بشم نفس مامان.

اینم اندر فواید اینکه از همون ابتدا یه عالمه لباس واسه بچه نخری و بگذاری ،همزمان با رشدش چیزی رو که مناسبش بدونی تهیه کنی.بعد از استفاده حساااااااااااااااااابی از شلوارهایی که سال گذشته خریده بودم ، دیگه غیر از شلوار ، وظیفه ی شلوارک بودن رو هم واست به جا آوردن ، رفتیم یه شلوار زیر دریایی خریدیمسوال. نه منظورم اینه که یه شلوار خریدیم که روش عکس کلی جک و جونورای زیر دریا داره و همین طور ................."حلزون" .

شما کلی از تصاویر روی شلوارت ذوق میکنی و امشبم در کمال تعجب شنیدم که" د َ دَ ون "کنان ،سعی می کردی تصویر حلزون رو به من نشون بدی ، کلی ذوق کردم ، چون فکر کنم 3-4 بار بیشتر حلزون رو بهت معرفی نکرده بودم.

قربون حافظه ات بشم.گلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)