طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره پنجاه و نه ( غذاهای مورد علاقه ی طنین خانم)

1391/5/1 15:12
نویسنده : مامانش
521 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم مامانی

الهی شکر بعد از در اومدن چند تا دندون اولت ، غذا خوردنت بهبود پیدا کرد ،اونم به طور اسااااااااااااااااااااسی.

الان دیگه خدا رو شکر خیلی خوب و راحت غذا می خوری ، همه چیز هم می خوری ،البته غیر از مربا و عسل که خیلی نمی پسندی. اون رو هم به مامان رفتی ، یعنی طعم شور و ترش رو بیشتر از شیرین دوست داری.فدات بشم من

در این میون غذاهایی که بتونی به راحتی و بطور مستقل بخوری رو بیشتر می پسندی .مثل سیب زمینی آب پز                 

و سرخ کرده و  همچنین ماکارونی اونم از نوع فرمیش.

هر چند این قضیه خیلی روی وزن گیری ت تاثیری نگذاشته ، ولی در کل از اینکه می بینم اینقدر خوب و بی دردسر غذا می خوری ، فوق العاده راضی و خوشحالم،وقتی هم گرسنه هستی ،یه ادای با نمک با دهنت انجام می دی ،یه جوری مثل اینکه داری با دهن بسته حرف میم رو تکرار میکنی و این جوری به مامان میگی زودی غذای من رو حاضر کن. البته تقریبا ً غذا خوردنت یه نظم مشخص داره و من می دونم چه وقتایی گرسنه هستی و این کار من رو خیلی راحت تر کرده.

خیلی وقت ها دیگه کاری بهت ندارم و شما خودت غذات رو می خوری،استفاده از قاشق رو هم یاد گرفتی ، هر چند در این مورد خیلی وقت ها به کمک نیاز پیدا  میکنی .

پنج شنبه شب که تولد ارسام دعوت داشتیم ،شام ماکارونی فرمی بود ، می تونم بگم خیلی راحت بدون دخالت من خودت غذات رو خوردی و من واقعا ً بهت افتخار کردم.

البته به جرات می تونم بگم که  صندلی غذات یکی از عوامل بسیاااااااااااااااااار تاثیر گذار در بهبود غذا خوردنت بوده،که من هر جا بریم با خودم می برم ،مثل جشن و مهمونی ها و حتی پیک نیک .

 

اینم چند تا عکس از ماکارونی خورون شما :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
4 مرداد 91 1:27
آفرین دختر خوب که مامانی رو اذیت نمیکنی!! ماکارونی خوردنش رو ببین چه باحاله



مامان یسنای مهربون ممنون که میای بهمون سر می زنی.
عروسک خانوم
4 مرداد 91 23:47
به به
چه مامان باسلقیه ای
و چه دخمل چشم قشنگی


ممنون خانمی ؛مرسی که به ما سر زدی
زینب
6 مرداد 91 15:31
عاشق اون عکس آخریم من



ممنون که به ما سرزدید
وفا مامان یاسین
8 مرداد 91 9:53
نوشه جونت ......گوشت بشه به تنت تا این مامانت غصه چاق شدنت رو نداشته باشه..........


ممنونم خانمی