طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره هشتاد و پنج ( ابراز احساسات خانم کوچولو )

1391/12/23 7:27
نویسنده : مامانش
452 بازدید
اشتراک گذاری

فدای خانم کوچولوی خودم بشم که خیلی بزرگ شده.

دیروز بعد از ظهر ،از خواب که پاشدی ،اولش سرگرم بازی شدیم و بعد از اون مامان سرگرم کارای خونه شد و بکلی عصرونت رو فراموش کردم.

حدود ساعت 5 بود ،گفتی " شام بخوریم "

خندیدم و گفتم " الان زوده عزیزم"

بعد گفتی " گشنمه "

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی می خواستم بخورمت.

نمی دونی چقدر از اینکه احساست رو بیان کردی بودی ،به وجد اومده بودم.

کلی خندیدم و قربون صدقت رفتم و بابت سهل انگاری خودم ازت معذرت خواهی کردم و بعد هم چون دستم بند خونه تکونی بود ، بابا زحمت کشید و به شما چیزی داد بخوری.

 

قربون شیرین زبونی هات ،شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی قتو
23 اسفند 91 9:51
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:58

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


ممنون از محبت شما