طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره شصت و هفت (تلاش و استقامت)

1391/5/19 2:15
نویسنده : مامانش
340 بازدید
اشتراک گذاری


تلاش کردن و استقامت ،از سنگ های بسیاری قیمتی و ارزشمند در وجود انسان ها هستند.

تو معدن کوچولوی مامان هم این سنگهای قیمتی رو داری و وظیفه ی من که معدنچی تو هستم این هست که در کشف و استخراج اون ها بهت کمک بکنم .

و این کار رو در مورد این سنگ های  ارزشمند آغاز کردم .

چطور؟؟

این روزها دائما ً می خواهی با دستانت کاری انجام بدهی ، لباس از تن عروسک هایت بیرون بیاری ، لگوهات رو وصل یا جدا کنی ، بطری یا ظرفی را از آب پر کرده و بعد با ذوق فراوان خالی بکنی و بسیاری فعالیت های دیگه که وقتی در حین کار با مانعی روبرو می شی یا کار واست سخت میشه سریع از من کمک می خوای ولی من خیلی سریع به خواسته ات پاسخ مثبت نمی دم و در عوض همیشه بهت می گم:" مامان تو می تونی ،تو خودت می تونی ، توانایی اش رو داری ،فقط باید تلاش بیشتری بکنی ، تلاش کن  ، بیشتر تلاش کن " . و جالبه که تو کارت رو ادامه می دی و این برای من خیلی ارزشمنده . البته گاهی وقتی ببینم کار برات سخته دستت رو می گیرم و بهت کمک هم می کنم و بعد از چند مرتبه دستت رو رها میکنم و خودت کار رو ادامه می دی .

خیلی دوست دارم که دختر سخت کوشی باشی ، دختری که توانایی هاش رو باور داره و برای رسیدن به اهدافش با تمام وجود تلاش میکنه و خیلی زود با اولین شکست کنار نمی کشه.

 

امیدوارم بتونم معدنچی خوبی برای معدن ارزشمندی که در وجودت هست باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روژین و رهام
20 مرداد 91 15:23
سلام طاهره جون
وایییییییییی باورت میشه یه ربع دارم میگردم ببینم کجا رو کلیک کنم میتونم کامنت بذارم
ان شا.. که هستی ..من میدونم تومعدنچی موفقی هستی


پری جون از دیدن کامنتت خیلییییییییییییییییییییی خوشحال شدم. خیلی لطف کردی خانمی. ممنونم
الهه مامان یسنا
21 مرداد 91 12:26
مامی آیلین
21 مرداد 91 16:44
افرین به این طنین خانوم خوشگل که با کارهاش دل مامانیو شاد میکنه راستی مامان طاهره جلسه قبل کارگاه چی گذشت و چگونه بود مرسی تو وبلاگ آیلین جوابو بده
مامان آرشیدا کوچولو
27 مرداد 91 23:35
عزیز دلبری عاشقتم


ممنون از محبتتون
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:59
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
سپیده
12 شهریور 91 21:33
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/