طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره چهل و چهار (کلمات جدید تو)

1391/2/29 0:28
نویسنده : مامانش
503 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتی با ابروهام بازی میکردی گفتم این ابروی مامانه ، تو هم شروع کردی به تکرار کلمه "ابرو" ، " ا َبووو" "اَبووو" ..... ، خیلی شیرین تکرار میکنی . عاشقتم نفس مامان

 

 "ته" ، اینم یه کلمه دیگه که تو بازی یاد گرفتی ، روی تخت می شینیم یا به جایی تکیه می دم و زانو هام رو خم میکنم و می گذارمت بالای زانوهام و  میگم یک ، دو ،..... و تو با شادی و خنده (با اون دندونای قشنگت) می گی "ته ِ هِ هِ هِ " و خودت رو پرت میکنی روی تخت یا از روی زانوم خودت رو توی شکمم سر می دی  و کلی ذوق میکنی و سریع به حالت اول بر می گردی که من باز شمارش رو آغاز کنم.

لحظات با تو بودن، ثانیه به ثانیه زیباتر و شیرین تر میشه و درس خوندن رو برای من سخت تر و سخت تر میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تیساگل
1 خرداد 91 23:19
تیساگل فروشگاهی برای همه کودکان نتی!
الهه مامان یسنا
2 خرداد 91 17:53
آخی این اولین کلمه ها خیلی قشنگه


بله خیلی ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
3 خرداد 91 1:32
عروسک اول 1 سالگیت مبارک دوم چه جیگری هستی تو بخورمت سوم یه خنده ی خوشکل برام بفرست بزنم وب آرشیدا