طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره شانزده(دردهای پر رمز و راز)

1391/11/16 0:36
نویسنده : مامانش
507 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواد اینقدر وقت داشتم که می نشستم و با آرامش با تو دل به دل می شدم و از ناگفته های دلم با تو می گفتم و می نوشتم و می نوشتم و می نوشتم و می نوشتم....... .

اما پر از درد و استرسم،دردم درد زنانه ست ، دردی که با هر زنی از بلوغ در مسیر زندگیش همگام میشه و هر ماه به سراغش میاد و یک هفته،ده روزی ، درد جسم و روح رو برای اون به همراه میاره و این رازدونه رو به خاطر بسپار تا هر موقع زمانش رسید بیشتر برات از این همراه پر درد بگم ، پر دردی که پر از حکمت هم هست، در حقیقت در این دنیا هیچ دردی بی حکمت نیست و هیچ حکمتی بی درد نیست.

"بلایی عنایتی،ظاهره نار و نقمة و باطنه نور و نعمة"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازيا
16 بهمن 90 13:39
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
دختر مهربون دنیا
17 بهمن 90 21:03
سلامم سلاممم
عزیزم لینکتون کردم دوست داشتی تو هم بکن بوووووووووووووووووووووس


دختر مهربون شما که آدرسی نداری؟؟چی رو لینک کنم.