طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه بیست و پنجم(سال 90 در یک نگاه)

1391/12/28 14:40
نویسنده : مامانش
600 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم تقویم رو نگاه می کردم ، عدد 29 قرمز روی صفحه توجهم رو به خودش جلب کرد و همین که بهش نگاهی انداختم با من شروع به صحبت کرد و گفت :" تنها یک روز از سال 1390 باقی مانده".

دلم یه حال عجیبی شد ، شروع کردم به مرور سالی که گذشت ، چه سالی بود ، سال یکهزار و سیصد و نود هجری خورشیدی، سالی که برای خانواده ما یه سال فوق العاده بود ، سالی که خانواده دو نفری ما با یه عیدی ارزشمند از طرف خدای مهربون ،تبدیل به یه خانواده سه نفری شادتر و خوشبخت تر شد و حالا از این سال فوق العاده تنها یک روز و چند ساعت باقی مونده ، چقدر دلم براش تنگ میشه ، فکر اینکه همین بود ، تموم شد و رفت با تمام خاطرات قشنگش با لحظه لحظه های شیرین و دوست داشتنی اش در کنار تو فرشته کوچولوی مهربون و دوست داشتنی مامان و بابا.هر چند در کنار تو روزها و لحظات زیباتری رو در پیش رو داریم ولی می دونم این یک سال یه چیز دیگه بود و مطمئنم همیشه لحظه لحظه هاش رو یاد میکنم و دلم براش خیلی تنگ میشه.

بعد شروع کردم به مرور اولین سال مادرانه ی خودم.

 

بیدار شدی نفس مامان ،بعد میام می نویسم چه چیزهایی رو مرور کردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
9 فروردین 91 0:52
عزیزم تولدت را همراه با تولد بهار تبریک میگویم امیدوارم همیشه سالم باشی و شاد .
سودابه
9 فروردین 91 1:26
طنین جونی زنده باشی الهی زیر سایه بابا و مامان پاینده باشی الهی تولدت مبارک تولدت مبارک. بدو بیا وب محمد متین مهمونی
مامان سوگل
9 فروردین 91 2:04
تولد تولد تولدت مبارک
مامان سونیا
9 فروردین 91 8:11
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ممنون از لطفتون خوشحال شدم و خوشحال میشم از دوستی و اشنایی بیشتر.


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$



مامان سونیا
9 فروردین 91 8:12
سلام دختر زیبایی دارید دختر منم متولد نهم فروردین هست ولی یکسال از دختر شما بزرگتره به خاطر این حسن تصادف اگر موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم و افتخار دوستی با شما نازنین
مامان علي خوشتيپ
9 فروردین 91 9:02
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي


ممنون از تبریکتون