طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره چهل و هفت ( مروارید پنجم ، دلیل بی قراری ها)

1391/3/23 14:51
نویسنده : مامانش
435 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره تیزی نیش سمت راستت رو حس کردم و این یعنی اینکه بالاخره پنجمین مروارید شما هم در اومد.

ولی بابت این دندون خیلی بی قرار و خسته و کم خواب و بد قلق شده بودی ، حقم داری مادر ، خوب درد داره ، ولی متاسفانه بی خوابی های شما باعث بی خوابی ها و کم خوابی های من هم شده بود و در نتیجه متاسفانه تحریک پذیری من رو بالا برده بود و کاهی واقعا در مقابل نق زدنهات کم می آوردم و عصبانی میشدم ،هر چند مطمئن باش هیچ وقت به خودم این اجازه رو نمی دم که حتی لسانی آزارت بدم و در اوج عصبانبت باز با خودم در گیر می شدم .

به هر حال امیدوارم خیلی سریع از این حالت بد و از درد و ناراحتی خارج بشی و به آرامش نسبی گذشته برگردی.

 

مروارید جدید مبارک ، فرشته کوچولوی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)