طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره چهل و نه(شی شی شی .....)

1391/3/29 14:08
نویسنده : مامانش
390 بازدید
اشتراک گذاری

فدای اون نگاه و صدا و چهره و دندونای قشنگت که با تکرار "شی شی شی ...."در ذهن من مجسم می شن.

قربون قشنگیات ، هر وقت شیر می خوای ، این زبون قشنگت ،به پشت این دو تا و نصفه دندونت می خوره و کلمه " شی شی شی ..."تولید میشه ،بعلاوه ی کلی آب دهن که به اطراف پرتاب می شه و من دلم می خواد به جای شیر دادن ، بگیرم تو بغل و فشارت بدم .

اما  جدیدا ً بسیار متوقع شده اید ، بعد از خوردن شیر از یک سمت ، باز "شی شی شی ...." رو تکرار می کنی که من از سمت دیگه هم به شما شیر بدم .

اینم از شیرین کاری های جدید شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 14:27
سلام طنین خوشگل چقدر ماشالله نازه ببخشید من امروز دلم خیلی گرفته زیاد نمی تونم احساسمو بگم بهتره یه سری به وبلاگم بزنید ممنوون میشم
الهه مامان یسنا
1 تیر 91 1:53
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 11:08
خاله قربون شی شی شی کردنت بره وروجک خوش زبون


ممنون مامان آرشیدا جون ،مرسی که اومدی