طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره ده(عشق من تو کی هستی؟!)

1390/10/21 0:50
نویسنده : مامانش
434 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی،خیلی خیلی دلم می خواد بدونم که دست پرورده من و بابا چگونه شخصیتی رو دارا میشه. همانطور که تو قصه قبلی گفتم،ایمان دارم که موجود فوق العاده ای خواهی شد.

با این وجود خیلی مشتاقم بدونم طنینی که در وجود تو در حال رشد کردن و شکل گرفتنه ، چه شکلیه ؟چطوریه؟اصلا ً کیه؟

در این مورد ،یک نگرانی هم دارم ، از بابت خودم و بابا خیالم راحته ، من دائم به کتاب و اینترنت و مشورت در ارتباط با بهتر پرورش دادن شما مشغولم ،بابا هم که به من اطمینان داره و مواردی رو که باهاش در میون می گذارم رو رعایت میکنه ،ولی نگرانیم از برخی دخالت هاست ، از زیر سوال رفتن های روش های من و رفتارهای تو؟از برخوردهای متفاوت با روش های من و بابا با تو .

خیلی از این بابت ناراحت و دلگیرم ، خیلی خیلی ناراحت، هر چند اول و آخر تو دختر ناز و مهربون و سخاوتمند منی و من ،

"من مامان تو هستم "

و هیچ کسی نمی تونه جای من رو که اولین مربی تو هستم بگیره.

خدای مهربون کمکم کن که مربی خوبی باشم و امانتی تو رو به بهترین شکل پرورش بدم که همیشه ذکر تو بر لبانش و یاد تو در ذهنش و عشق تو در قلبش باشد.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)