طنین طنین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ترانهترانه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

رازدونه های یه مامان برای دو دخترش

رازدونه شماره هشتاد و یک (23 ماهه شدی عسلم)

1391/12/11 2:05
نویسنده : مامانش
394 بازدید
اشتراک گذاری

نفس قشنگ مامان

 

23 ماهه شدنت مبارک عزیزترینم

 

فدات بشم که تند تند داری بزرگ میشی.

 

اما تغییرات محسوس تو در این ماه :

1-چند وقتی هست که جمله های سه کلمه ای میگی.

نمی دونی من و بابا چقدر ذوق می کنیم. دلم می خواد بخورمت شیرین عسل .

مثلا ً : بابا شیر خرید.

مامان نقاشی بکشه.

2- یاد گرفتی که ضمیرها رو درست بکار ببری.

مثلا ً بهت میگم " مامان مراقب باش نیفتی "

برمیگردی میگی" طنین نیفته"

قربونت بشم عشق مامان.

 

دیگه اینکه اسم اشکال هندسی رو یاد گرفتی.

دایره ،مثلث ،مربع ، مستطیل ، لوزی،بیضی .

از 1 تا 10 با ما می شمری.

کلی از کتابهات رو از حفظی و با ما می خونی و همچنین کلی شعر بلدی که با مامان می خونی.

و تو اون لحظات وجودم غرق از شادی میشه. شادی ای غیر قابل وصف.

فدای دختر باهوشم

جدیدا ًهم که کلی سورپرایزم کردی .

متوجه میشم که معنی کلماتی رو می دونی که اصلا ً یادم نمیاد کی جلوت مطرح شده و از کجا یاد گرفتی.

مثل امشب که برگشتم گفتم: "مامان گلوت درد میکنه "

گفتی:" آره"

بعد گفتم :" آخه مگه تو می دونی گلو کجاست "

یکدفعه دیدم دهنت رو باز کردی با انگشتت به گلوت اشاره کردی.

از تعجب مونده بودم .موارد این چنینی باز برام پیش اومده.

( دختر قشنگم از دیشب سرما خورده ، امروز  با عمه رفتیم پیش آقای دکتر و اون گفت که گلوت التهاب داره و واست آنتی بیوتیک نوشت؛ وقتی رفتیم واسه ی معاینه ،عالی بودی . قبلش واست شعر دکتر رو خوندم و بهت توضیح دادم که دکتر قراره با گوشی سینه و کمرت رو چک کنه و چوب بگذاره توی گلوت و گوش ت رو معاینه که ،عملی هم بهت نشون می دادم و این توضیحات واقعا ً موثر بود. خیلییییییی.

و وقتی رفتیم واسه ی معاینه ،من بهت افتخار کردم ، مثل همیشه . طنین خانم واقعا ً صفت برازنده ای برای تو هست ،عشق من )


 

و اینکه توی این ماه به تمام معنا یک رقاص شدی . وای چیزی که آرزوش رو داشتم. نمی دونی چقدر برای دیدن چنین روزی لحظه شماری می کردم . اینکه ببینم دخملکم خوشمل خوشمل می رقصه .

یا بقول خودت " میقصه "

دائم میگی " طنین بیقصه " " مامان آهنگ بذار" " بری باخ ، ملودی ، ناری ناری " (آهنگای مورد علاقتن که دائم سفارش می دی واست پخش کنم)  و " صورتیه " یعنی مامان لباس صورتی ام رو تنم کن تا برقصم.

فدات بشم عشق من.

یک اتفاق دیگه ی این ماه هم از شیر گرفتنت بود.

و بالاخره این پروژه به پایان رسید.

پروژه ای که از قبل از به دنیا اومدنت تو فکرش بودم و الان که به پایان رسیده (در تاریخ 13 بهمن 1391 ،آخرین شیرت رو خوردی و من شدیدا ً دلتنگ ،اون لحظات ناب مادرانه هستم) ، مطمئن نیستم که در مورد از شیر گرفتنت درست عمل کردم یا نه .

 

عاشقتم دختر قشنگم.

 

مامان رو ببخش اگر گاهی خسته ست و کم تحمل و برخوردی باهات میکنه که اصلا ً دوست نداره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
11 اسفند 91 4:04
عزیزم 23 ماهه شدنت مبارک همیشه سلامت باشی گلم


ممنونم خانم.مرسی که به ما سر زدید
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:32
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید